sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk futbolcularda iş yok. Semih, Mevlüt, Nuri bunlarda iş yok. Hele Burak da futbolcuysa ben de doktorum.
Dedigin adamlar kendi takımlarında 10 numara top oynuyorlar.Sadece milli takıma herkez gibi yeterince verim veremiyorlar.