Konu
Turkiye - Danimarka
14-11-2012, 18:06:34
#5
sinyalsiz
Türk futbolcularda iş yok. Semih, Mevlüt, Nuri bunlarda iş yok. Hele Burak da futbolcuysa ben de doktorum.