Saçma sapan bir maç.
Neyine 500. maçı kutluyorsun?
Başarı yok, istikrar yok, yürek yok, istek yok, gurur yok, millete rezil olmuşuz ama 500. maçı kutluyoruz !
Hangi yüzle ? Takımı bu hale getirenler cebini dolduranlar utansın.
Bu maçtada danimarka yatmazsa yine yeriz 2-3 tane.