Saçma sapan bir maç.

Neyine 500. maçı kutluyorsun?

Başarı yok, istikrar yok, yürek yok, istek yok, gurur yok, millete rezil olmuşuz ama 500. maçı kutluyoruz !

Hangi yüzle ? Takımı bu hale getirenler cebini dolduranlar utansın.

Bu maçtada danimarka yatmazsa yine yeriz 2-3 tane.