• 14-11-2012, 21:16:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Danimarka 5 lemezse iyi bizim değilde adamların 500. maçı gibi oynuyorlar çok ilginç.
  • 14-11-2012, 21:35:41
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kendi ulkem olsa Bekirle mevlutu milli takima degil ulkeden sinirdisi ederim. nasil bir torpilleri var anlamiyorum
  • 14-11-2012, 21:46:12
    #12
    Hollanda U18 1 - 4 Türkiye U18


    Vay anasını
  • 14-11-2012, 21:53:59
    #13
    Turkiye ilkyarı güzel oynadı valla ikinci yarı nolcak bakalım
  • 14-11-2012, 22:31:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    0- 1 yeniliyoruz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:31:03 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:58 --

    1-1 oldu
  • 14-11-2012, 22:31:12
    #15
    1 1
  • 14-11-2012, 22:56:55
    #16
    Spiker selçuğun soyadını şahin yaptı valla
  • 14-11-2012, 23:41:52
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    Danimarka ayıp olmasın diye bıraktı, peh peh milli takıma bak