• 15-12-2010, 23:27:11
    #10
    türkiye = ankaragücü bunların elini attığı herşey kuruyor,kuruyacak,kuruyacağız.
  • 15-12-2010, 23:33:41
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ankaragücünden alınabilecek kaliteli futbolcular var , eğer serbest kalırlarsa hemen kaparlar.
  • 15-12-2010, 23:35:42
    #12
    Ankaraspor'u bitirdiler yetmedi Ankaragücü'nüde bitirdiler...
  • 15-12-2010, 23:44:22
    #13
    sestakı kapan yaşadı :d
  • 16-12-2010, 00:00:14
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sestak'ın bonservisi Bochumda.
  • 16-12-2010, 00:01:05
    #15
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sestak'ın bonservisi Bochumda.
    bursaspor devre arasında alıcak söylentileri vardı serbest kalırsa bochuma dönmez zaten
  • 16-12-2010, 00:09:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siyasetin karıştığı hiç bir takım başarılı olamaz bunun bir çok örneği mevcut, siyasetciler böyle olayları geçici olarak kulanır ve sonra umurlarında olmaz. Nasıl olsa baba, oğul Ankara'da bunlardan krallı yok. Yazık 100 yıllık kulübü ne hale düşürdüler...
  • 16-12-2010, 01:46:53
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Futbolcular bi şekilde Ankaragücü'nde kalır.
    Ama gökçekler takımı sürüklemeye devam ediyorlar.

    Ankaragücü'nün bir bestesi duyulmaya başladı kulağımda "Cemal Aydın ve Gökçek elini çeksin" diye devam eden. Gökçek'lerden kurtulamadınız.

    100 yıllık takımın düştüğü hallere bak. Vay anasını sayın seyirciler.
  • 16-12-2010, 01:50:38
    #18
    Aramızdan Ayrılanlar....
    100 yıllık takım ne hallerde..Gökçeğe yalakalık yapıp bir tarafını yalamadığı insanlar kaldığı sürece bu kulüp böyle olur..Yazıklar olsun tek söylenicek söz..Ankaragücünü hep sevmişimdir lige renk katarlar ne hale düşürdüler..

    Ankarasporu yediniz bitirdiniz sıra ankaragücünde ? Acaba kasıtlı bir durummu var diyede düşünüyorum..

    Yakında ikisinin karışımı bir takım çıkar ortaya başınada gene gökçek geçer babası arkadan yağlama çekiyorya rahat rahat yönetir..

    Birilerine kına çuvalı göndermek lazım anca rahatlarlar