Bugün kulüp kayyuma devredildi.
Yönetim düştü. Bakalım Ankaragücü'nde şimdi neler olacak.
Ankaragücü dağılıyor
22
●1.054
- 16-12-2010, 19:20:32Gerçek Ankaragüçlü inanmadı gökçeğe desteklemedi ama 2 transfer duyan,tesis duyan gökçekçiler yapıştı hemen. gökçek çaldı çırptı yetmedi oy için başkanlığa'da soyundu belediye'nin paralarınıda yedirdi takımlara ama olmadı buna inanıp Ankaragüçlüyüm diye gezinenler esas Ankaragüçlüler gökçeğe destek vermeyenlerdir.
- 19-12-2010, 01:44:37100 yıllıık takımlar ne hallere düşüyor türkiye de. ankaragücü ağılma noktasında beykoz 3. ligte 80 yıllık efsane göztepe amatöre kadar dğştğ şuan 2. ligte istanbulspor dağıldı. Türkiye de en büyük zaaf klüpleri yönetmekte. Yönetiicler iyi olsa zaten altyapıyada yatırım yapar doğru transfer politikasınada
- 19-12-2010, 01:59:34bence olaya biraz tersten bakmak lazım. ankaragücünün başına gökçek geldi diye olaylara siyasi gözlerle bakılmasa bu takım başarılı olurdu süper transferler yaptılar başkan olarak yapabileceğini en iyi şekilde yaptılar ama sırf adı gökçek diye karşısında duruldu.
bence suçlu olanlar gökçekler değil bu davayla işi bu hale getirenlerdir - 19-12-2010, 14:24:32Hocam Türkiye'de kaç tane futbolu bilen yonetim kurulu var ki .?Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle