bence olaya biraz tersten bakmak lazım. ankaragücünün başına gökçek geldi diye olaylara siyasi gözlerle bakılmasa bu takım başarılı olurdu süper transferler yaptılar başkan olarak yapabileceğini en iyi şekilde yaptılar ama sırf adı gökçek diye karşısında duruldu.
bence suçlu olanlar gökçekler değil bu davayla işi bu hale getirenlerdir