100 yıllık takım ne hallerde..Gökçeğe yalakalık yapıp bir tarafını yalamadığı insanlar kaldığı sürece bu kulüp böyle olur..Yazıklar olsun tek söylenicek söz..Ankaragücünü hep sevmişimdir lige renk katarlar ne hale düşürdüler..
Ankarasporu yediniz bitirdiniz sıra ankaragücünde ? Acaba kasıtlı bir durummu var diyede düşünüyorum..
Yakında ikisinin karışımı bir takım çıkar ortaya başınada gene gökçek geçer babası arkadan yağlama çekiyorya rahat rahat yönetir..
Birilerine kına çuvalı göndermek lazım anca rahatlarlar