Futbolcular bi şekilde Ankaragücü'nde kalır.
Ama gökçekler takımı sürüklemeye devam ediyorlar.
Ankaragücü'nün bir bestesi duyulmaya başladı kulağımda "Cemal Aydın ve Gökçek elini çeksin" diye devam eden. Gökçek'lerden kurtulamadınız.
100 yıllık takımın düştüğü hallere bak. Vay anasını sayın seyirciler.