PSV Eindhoven - Feyenoord : 10-0
22
●1.051
- 24-10-2010, 18:52:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.vay be baya ilginc sonuc olmus , Feynoord bukadar kötü takimi oldu eskiden baya güclü takimdi.
- 24-10-2010, 18:52:51Üyeliği durdurulduHocam her konuda bu tarz mesajlarını görüyorum bir FB - GS tartışması içine girmek istiyorsun sanırımBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2010, 21:01:05rep kalkinca böyle oldu iste. rep sistemi kalkmasi kötü oldu.tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2010, 21:35:38Üyeliği durdurulduArkadaş bulunduğu yer kısmına da "rep sistemini çok özledim.TurK35Li adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" yazmış ama
- 24-10-2010, 23:00:46Feyenoordun sitesine index atılmış, flemenkçe bilen biri girsin bi çevirsin bakalım
" yazmış ama