• 24-10-2010, 18:52:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay be baya ilginc sonuc olmus , Feynoord bukadar kötü takimi oldu eskiden baya güclü takimdi.
  • 24-10-2010, 18:52:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fener galatasaray'a 8-10 tane atacak. Tam olacak.
    Hocam her konuda bu tarz mesajlarını görüyorum bir FB - GS tartışması içine girmek istiyorsun sanırım
  • 24-10-2010, 21:01:05
    #12
    tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her konuda bu tarz mesajlarını görüyorum bir FB - GS tartışması içine girmek istiyorsun sanırım
    rep kalkinca böyle oldu iste. rep sistemi kalkmasi kötü oldu.
  • 24-10-2010, 21:05:27
    #13
    =) Amatör maçlarda bile zor oluyor .D
  • 24-10-2010, 21:35:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TurK35Li adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep kalkinca böyle oldu iste. rep sistemi kalkmasi kötü oldu.
    Arkadaş bulunduğu yer kısmına da "rep sistemini çok özledim. " yazmış ama
  • 24-10-2010, 22:37:58
    #15
    feyenoorda bakya yuh be utanir insan
  • 24-10-2010, 22:56:21
    #16
    PSV ayıp etmiş, bu kadarda atılmazki kardeşim
  • 24-10-2010, 22:58:09
    #17
    feyenoord taraftarının halini şuan düşünemiyorum
  • 24-10-2010, 23:00:46
    #18
    Feyenoordun sitesine index atılmış, flemenkçe bilen biri girsin bi çevirsin bakalım