TurK35Li adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rep kalkinca böyle oldu iste. rep sistemi kalkmasi kötü oldu.
Arkadaş bulunduğu yer kısmına da "rep sistemini çok özledim. " yazmış ama