tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her konuda bu tarz mesajlarını görüyorum bir FB - GS tartışması içine girmek istiyorsun sanırım
rep kalkinca böyle oldu iste. rep sistemi kalkmasi kötü oldu.