Feyenoord : 0
Maç az önce bitti. İlk yarısı 2-0 bitmişti,bu kadar fark olacağı hiç aklıma gelmemişti ama maç sonucunu görünce yuh yani dedim

Maçla ilgili haber bulursam ekleyeceğim ancak daha önce bu iki takım arasında bu kadar farklı bir maç olmadı sanırım.


o dediğin biraz zor olur. aksine bu maçı GALATASARAY'ımız kazanıcak. kazansa da kazanmasa da tek aşkımız GALATASARAY !!!