• 23-10-2010, 20:24:39
    #1
    Bundesliga'da 8. hafta maçında Nürnberg ile Wolfsburg karşı karşıya geldi.

    easyCredit Stadı'nda oynanan mücadeleyi ev sahibi ekip 2-1 kazandı.

    Nürnberg'e galibiyeti getiren golleri 11. dakikada İlkay Gündoğan ve 63. dakikada Mike Frantz kaydetti.

    Wolfsburg'un tek golü ise 29. dakikada Grafite'den geldi.

    Türk futbolcu İlkay Gündoğan'ın yıldızlaştığı karşılaşmada Nürnberg zorlu rakibini mağlup etti. İlkay attığı golün yanı sıra ikinci goldeki asistiyle galibiyetin mimarı oldu.

    Bu sonucun ardından Nürnberg puanını 12'ye yükseltti. Wolfsburg ise 10 puanda kaldı.
    işte Wolfsburg’u deviren O Türk!
  • 23-10-2010, 20:33:56
    #2
    yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....
  • 23-10-2010, 23:56:31
    #3
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....
    Adamların bir tarafını kaldırmadan disiplinli yetiştiriyorlar o yüzden hocam.
  • 24-10-2010, 00:10:25
    #4
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....

    Eğitim şart ağa
  • 24-10-2010, 01:53:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlkay Gündoğan acaba alman vatandasimi ? yani milli takima cagrildimi ? yoksa bir yildizi oyuncuyu dahami kaybettik..
  • 24-10-2010, 02:12:36
    #6
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların bir tarafını kaldırmadan disiplinli yetiştiriyorlar o yüzden hocam.
    + Çok doğru söyledin hocam.
  • 24-10-2010, 02:42:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alman disiplini çok farklıdır , bizim gibi süper ligde oynamaya başladıktan sonra futbolcuların bir tarafları kalkmıyor , o disko benim bu bar senin dolaşmıyorlar .
  • 24-10-2010, 14:11:37
    #8
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....
    katılıyorum