By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....

Eğitim şart ağa