Konu
işte Wolfsburg'u deviren Türk!
23-10-2010, 20:33:56
#2
By_ReFLeX
yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....