Konu
işte Wolfsburg'u deviren Türk!
23-10-2010, 23:56:31
#3
NepenTheS
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....
Adamların bir tarafını kaldırmadan disiplinli yetiştiriyorlar o yüzden hocam.