By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu kardeşim ; almanyadaki türkler realde onuyor bayern de oynuyor bremende oynuyor. türkiyeen böyle yıldızların çıkmaması ne kadar kötü bi durum....
Adamların bir tarafını kaldırmadan disiplinli yetiştiriyorlar o yüzden hocam.