• 30-07-2010, 22:24:15
    #1
    Galatasaray'da OFK Belgrad maçı öncesinde yaşanan ilginç olay çok tartışılacak.

    Arda'nın sevgilisinin, takımın kampının başladığı çarşamba günü Polat Otel'de oda tuttuğu ortaya çıktı. Sinem Kobal'ın Galatasaraylı futbolculardan 2 saat sonra otele geldiği, futbolcuların ayrılmasından 2 saat önce de oteli terk ettiği öğrenildi

    Sonunda bu da oldu; Türkiye'de ilk defa bir takımın kampına, bir futbolcunun sevgilisi de dahil edildi! Özel hayatıyla çok tartışılan Galatasaray Kaptanı Arda Turan'ın sevgilisi Sinem Kobal'ın son davranışı, yine gündeme oturdu... Sarı-Kırmızılılar'ın OFK maçı öncesi kamp yaptığı otelin "gizli" konuğu, Sinem Kobal'dı...

    RİJKAARD VE YÖNETİM BİLİYOR!

    Cim-Bom, çarşamba günü Polat Otel'de kamp yaparken, Sinem Kobal'ın Sarı-Kırmızılı futbolculardan 2 saat önce otele geldiği; futbolcuların ayrılmasından 2 saat önce de tuttuğu odayı boşaltarak oteli terk ettiği öğrenildi. İşin bir başka tartışılacak yanı, Arda ile Sinem'in oteldeki beraberliğinden teknik kadro ve yönetimin de haberdar olması...

    "TURU BELGRAD'DA GEÇERİZ"

    Öte yandan Arda, maç sonu yaptığı açıklamada, "Futbolda böyle şeyler oluyor. Yenilmemesi gereken goller yiyorsunuz. İlk yarıda da çok pozisyon bulduk, atamadık. 2. yarıda kopmalar oldu. Duran toplarda savunma olarak daha dikkatli olmalıyız. Biraz daha çalışmalıyız. Rövanşta daha dikkatli oynayıp, Belgrad'dan turla döneceğimize inanıyorum" dedi.
  • 31-07-2010, 01:06:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her konuda bomba var Nerde patlıcak ve kimler gidecek görecez.
  • 31-07-2010, 01:08:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yorum yok. ilginç.
  • 31-07-2010, 10:32:59
    #4
    Ardanın performansına etki etmiş anlaşılan

    Belgrad da da oda tutmasını bekliyoruz...
  • 31-07-2010, 12:44:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Basın iyice b.kunu çıkardı yönetim biliyorsa kime ne ? Alan razı veren razı salla
  • 02-08-2010, 12:38:49
    #6
    ahhh başkan ahhh satmadın gitti Arda Turan'ı, bu senede faydadan çok zarar vericek Galatasarayımıza bu genç çocuk :S

    Gönder gitsin,3 maç kazandırıp 10 maç ortadan kaybolan futbolcu istemiyoruz artık !!!
  • 02-08-2010, 13:38:58
    #7
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhh başkan ahhh satmadın gitti Arda Turan'ı, bu senede faydadan çok zarar vericek Galatasarayımıza bu genç çocuk :S

    Gönder gitsin,3 maç kazandırıp 10 maç ortadan kaybolan futbolcu istemiyoruz artık !!!
    Arda o şekilde değildi geçen sene ilk yarı tamamen çok iyidi 2. yarı başlayınca düşüşe geçti.Ama takım olarak 2. yarı kötüydük buna etken olarak ardanın etrafında oynayan kewell baros gibi isimlerin sakatlığı da tabiki etken.Yoksa arda etrafında baros kewell elano varken sahada niye oynamamazlık yapsın.Ama bakıyor sağına soluna forvet yok kanat yok ee tek ben kalmışım o da biyere kadar sallıyor

    Düşün sağında soluna bakıyorsun ayhan barış serdar özkan vs vs bunlarla mı oynama şevkin artar yoksa baros kewell keita elano gibi adamlarla mı kewell baros keita 3 ü biara oynarken ilk yarı o paslaşmalar o hareketler insanın maç bitmesede 180 dk izlesek diyesi geliyordu ama adamlar bi sakatlandı bir koptu takım dağıldı, ona bu açıdan hak veriyorum futbol takım oyunu ve ardaya asla tek yüklenilmemeli arda kalitesinde adamları koy takıma arda yine oynamıyorsa ozaman yolla derim.Ama şu kadroyla ardayı yollamak bizi orta sıra takımı yapar 5. liğe seviniriz.
  • 02-08-2010, 13:41:51
    #8
    Eğer bu olay arda'ya olumlu etki yaptıysa bence hiç bir sakıncası yok.Arda maçta çok güzel oynadı bence her maç öncesi buluşsunlar Arda böyle oynayacaksa
  • 02-08-2010, 13:52:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Basının abartması gene adam seviyor kız seviyor kızı her daim yanında görmek ona olumlu etki yaratıyorsa görüşsünler kime ne zararı var..

    Şu basın bazı olayları fazla abartmıyormu deli oluyorum bence biz şu basındaki bazı salaklardan kurtulsak hiç fena olmaz..

    Adam ayakkabı bağcını bağlamasa olay oluyor