fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahhh başkan ahhh satmadın gitti Arda Turan'ı, bu senede faydadan çok zarar vericek Galatasarayımıza bu genç çocuk :S

Gönder gitsin,3 maç kazandırıp 10 maç ortadan kaybolan futbolcu istemiyoruz artık !!!
Arda o şekilde değildi geçen sene ilk yarı tamamen çok iyidi 2. yarı başlayınca düşüşe geçti.Ama takım olarak 2. yarı kötüydük buna etken olarak ardanın etrafında oynayan kewell baros gibi isimlerin sakatlığı da tabiki etken.Yoksa arda etrafında baros kewell elano varken sahada niye oynamamazlık yapsın.Ama bakıyor sağına soluna forvet yok kanat yok ee tek ben kalmışım o da biyere kadar sallıyor

Düşün sağında soluna bakıyorsun ayhan barış serdar özkan vs vs bunlarla mı oynama şevkin artar yoksa baros kewell keita elano gibi adamlarla mı kewell baros keita 3 ü biara oynarken ilk yarı o paslaşmalar o hareketler insanın maç bitmesede 180 dk izlesek diyesi geliyordu ama adamlar bi sakatlandı bir koptu takım dağıldı, ona bu açıdan hak veriyorum futbol takım oyunu ve ardaya asla tek yüklenilmemeli arda kalitesinde adamları koy takıma arda yine oynamıyorsa ozaman yolla derim.Ama şu kadroyla ardayı yollamak bizi orta sıra takımı yapar 5. liğe seviniriz.