Basının abartması gene adam seviyor kız seviyor kızı her daim yanında görmek ona olumlu etki yaratıyorsa görüşsünler kime ne zararı var..

Şu basın bazı olayları fazla abartmıyormu deli oluyorum bence biz şu basındaki bazı salaklardan kurtulsak hiç fena olmaz..

Adam ayakkabı bağcını bağlamasa olay oluyor