ahhh başkan ahhh satmadın gitti Arda Turan'ı, bu senede faydadan çok zarar vericek Galatasarayımıza bu genç çocuk :S

Gönder gitsin,3 maç kazandırıp 10 maç ortadan kaybolan futbolcu istemiyoruz artık !!!