• 29-07-2010, 16:59:30
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    volkan Türkiye'nin en iyi kalecisi olabilir ama dünyada ondan önce onlarca kaleci var. inşallah anonsçudan sonra editör de kovulmaz
    ayrıca i love you cimbom fenere başarılar
  • 29-07-2010, 21:22:01
    #20
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
    Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
    Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.
    Abartıya gel : ) Volkan en iyi 3 kaleciden biriymiş : ) Hocam sen hangi alemde yaşıyorsun acaba ?

    Kadıköyde Türk bayrağı altında demişsin ama orda FB Cumhuriyeti kurulu değilmiydi acaba ? Cumhuriyet içinde cumhuriyetçik kurduğunu sanan sizler nasılda böyle bir cümle kurabiliyorsunuz acaba ?
  • 29-07-2010, 22:05:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
    Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
    Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.

    O kadarda değil. Tamam iyi kaleci ama o kadarda değil.

    Rüştü mesela zamanında dünyanın en iyisi oldugu yılları var.. Barcelonaya gittiği zaman dünyada tek kaleciydi. Şimdiki Volkan o zamanki Rüştünün 5'de 1'i etmez.. İyi kaleci ama en iyilerden değil.
  • 30-07-2010, 19:24:59
    #22
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartıya gel : ) Volkan en iyi 3 kaleciden biriymiş : ) Hocam sen hangi alemde yaşıyorsun acaba ?

    Kadıköyde Türk bayrağı altında demişsin ama orda FB Cumhuriyeti kurulu değilmiydi acaba ? Cumhuriyet içinde cumhuriyetçik kurduğunu sanan sizler nasılda böyle bir cümle kurabiliyorsunuz acaba ?
    Arkadaşım ben sana Fenerbahçe tarihini kuruluş amacını ve Fenerbahçe takımının ülkenin Kurtuluş tarihinde orduya ve halka nasıl destek olduğunu moral verdiğini anlatacak değilim.Türkiye Liginde oynayan her takım Türk takımı olduğu gibi Fenerbahçe takımı istiklal mücadelesi veren bir ülkede ingilizlerle sahada gereken mücadeleyi vererek Türk olmanın ötesinde Türklüğün amblemi bir takım olmuştur.Öğrenmek istiyorsan google'dan bakabilirsin.O yüzden Türk bayrağı olayını öyle kafana göre yorumlayamazsın 100 yılı aşkın bir tarihi gözardı edemezsin o cürümü sana kimse vermez.

    Volkan meselesine gelince arkadaşlar ben Dünya futbolunu yakından takip eden birisiyim.Çok uzağa gitmeye gerek yok Afrikada oynanan Dünya Kupası'nda hangi kaleci çıkıp takımı için tek başına maç kazandıracak performansı gösterdi ya da kaç tanesi deyim.Ben şahsi yorumumu söyledim, elbette fikir ayrılıkları olabilir.Kabul etmeyebilirsin ama abartıyorsun dersen bu bir suçlamadır birde şunu anlayamıyorum adam kalkmış bana sen hangi alemde yaşıyorsun bilmem ne arkadaşım sen beni ne tanırsın ki böle geniş geniş hakkımda yorum yapabiliyorsun?
  • 30-07-2010, 19:34:09
    #23
    volkan dünyanın en iyi 3 kalecisinden birisidir diyen arkadaşlar, volkan aşağıdaki kalecilerden hangisinden iyidir?

    buffon, casillas, cech

    daha size bunlar gibi volkan'dan kat kat iyi 10 tane daha kaleci bulurum bence boş konuşmamak lazım.Türkiye'nin en iyi kalecisi deyin ama dışarı çıkmayın mümkünse.
  • 30-07-2010, 21:31:33
    #24
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben sana Fenerbahçe tarihini kuruluş amacını ve Fenerbahçe takımının ülkenin Kurtuluş tarihinde orduya ve halka nasıl destek olduğunu moral verdiğini anlatacak değilim.Türkiye Liginde oynayan her takım Türk takımı olduğu gibi Fenerbahçe takımı istiklal mücadelesi veren bir ülkede ingilizlerle sahada gereken mücadeleyi vererek Türk olmanın ötesinde Türklüğün amblemi bir takım olmuştur.Öğrenmek istiyorsan google'dan bakabilirsin.O yüzden Türk bayrağı olayını öyle kafana göre yorumlayamazsın 100 yılı aşkın bir tarihi gözardı edemezsin o cürümü sana kimse vermez.

    Volkan meselesine gelince arkadaşlar ben Dünya futbolunu yakından takip eden birisiyim.Çok uzağa gitmeye gerek yok Afrikada oynanan Dünya Kupası'nda hangi kaleci çıkıp takımı için tek başına maç kazandıracak performansı gösterdi ya da kaç tanesi deyim.Ben şahsi yorumumu söyledim, elbette fikir ayrılıkları olabilir.Kabul etmeyebilirsin ama abartıyorsun dersen bu bir suçlamadır birde şunu anlayamıyorum adam kalkmış bana sen hangi alemde yaşıyorsun bilmem ne arkadaşım sen beni ne tanırsın ki böle geniş geniş hakkımda yorum yapabiliyorsun?
    100 yılı aşkın tarihini daha iyi araştır derim sana : ) daha ayrıntlı yazarımda sonra kışkırtıcı oluyoruz.
  • 30-07-2010, 22:40:28
    #25
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartıya gel : ) Volkan en iyi 3 kaleciden biriymiş : ) Hocam sen hangi alemde yaşıyorsun acaba ?

    Kadıköyde Türk bayrağı altında demişsin ama orda FB Cumhuriyeti kurulu değilmiydi acaba ? Cumhuriyet içinde cumhuriyetçik kurduğunu sanan sizler nasılda böyle bir cümle kurabiliyorsunuz acaba ?
    Kimse cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmuyor. Fenerbahçe Cumhuriyeti slogandır. Gereksiz polemikler oluşturmayalım. Fenerbahçelilerde en az Galatasaraylılar, Beşiktaşlılar kadar vatanını seviyorlar. Fenerbahçe Spor Kulubü tüm spor branşlarında Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil etmektedir.
  • 30-07-2010, 23:07:53
    #26
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmuyor. Fenerbahçe Cumhuriyeti slogandır. Gereksiz polemikler oluşturmayalım. Fenerbahçelilerde en az Galatasaraylılar, Beşiktaşlılar kadar vatanını seviyorlar. Fenerbahçe Spor Kulubü tüm spor branşlarında Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil etmektedir.

    Fenerbahçeyi bilen biliyor dostum daha ötesini aramaya gerek yok.
  • 30-07-2010, 23:09:05
    #27
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeyi bilen biliyor dostum daha ötesini aramaya gerek yok.
    İşte buna katlıyorum. Bilen biliyor. Ötesini aramaya gerek yok.