JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım ben sana Fenerbahçe tarihini kuruluş amacını ve Fenerbahçe takımının ülkenin Kurtuluş tarihinde orduya ve halka nasıl destek olduğunu moral verdiğini anlatacak değilim.Türkiye Liginde oynayan her takım Türk takımı olduğu gibi Fenerbahçe takımı istiklal mücadelesi veren bir ülkede ingilizlerle sahada gereken mücadeleyi vererek Türk olmanın ötesinde Türklüğün amblemi bir takım olmuştur.Öğrenmek istiyorsan google'dan bakabilirsin.O yüzden Türk bayrağı olayını öyle kafana göre yorumlayamazsın 100 yılı aşkın bir tarihi gözardı edemezsin o cürümü sana kimse vermez.

Volkan meselesine gelince arkadaşlar ben Dünya futbolunu yakından takip eden birisiyim.Çok uzağa gitmeye gerek yok Afrikada oynanan Dünya Kupası'nda hangi kaleci çıkıp takımı için tek başına maç kazandıracak performansı gösterdi ya da kaç tanesi deyim.Ben şahsi yorumumu söyledim, elbette fikir ayrılıkları olabilir.Kabul etmeyebilirsin ama abartıyorsun dersen bu bir suçlamadır birde şunu anlayamıyorum adam kalkmış bana sen hangi alemde yaşıyorsun bilmem ne arkadaşım sen beni ne tanırsın ki böle geniş geniş hakkımda yorum yapabiliyorsun?
100 yılı aşkın tarihini daha iyi araştır derim sana : ) daha ayrıntlı yazarımda sonra kışkırtıcı oluyoruz.