• 29-07-2010, 09:02:13
    #10
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
    Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
    Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.
  • 29-07-2010, 09:43:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Forum yönetimine ve üyelere bildiridir,

    ben yukarıda ki tipi muhattap almıyorum sanıyorum dikkat çekmeye çalışıyor forumda.
  • 29-07-2010, 10:02:16
    #12
    ben beşiktaşlıyım, ancak çamur atmak için değil, antunun yönetimi gerçekten çok kötü olduğunu düşünüyorum.
  • 29-07-2010, 10:29:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    böylede hata yapılmazki
  • 29-07-2010, 10:30:57
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnciden BurKy yaptı sakin olun düzeltirler birazdan
  • 29-07-2010, 10:43:24
    #15
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
    Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
    Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.
    Baştan sona katılıyorum. Dünkü futbola bakıpta Fenerbahçe elenir diyenler, haftaya yanıldıklarını anlayacaklar. Fenerbahçe turu geçip, birçoğumuzu sevindirecek. Bazılarını da çok üzecek.
  • 29-07-2010, 12:36:59
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Fenerbahçe İstanbul'da rahat şekilde turu geçecektir.

    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.[/B]
    Dostum senin mantığınla düşünürsek Volkan'ı kimse almadığına göre büyük topçu değil. Birde bana göre Chelsea'nin aldığı futbolcu büyük futbolcu değildir. Kadrosunda tuttukları büyük futbolculardır.

    Fenerbahçeye başarılar.
  • 29-07-2010, 14:34:25
    #17
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
    Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
    Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
    Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.
    Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.

    hocam bizde fenerliyizde bu kadarda abartmasak? tek maçla volkanı hemen ilk 3 e soktun maşallah.
  • 29-07-2010, 16:32:09
    #18
    @JoyEX tamam Volkan Demirel milli kalecimizdir.Ancak o kadar da değil.Bir saysan Volkanın önünde en az 30 kişi var