Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.
Stoch için daha önce söylediğim Chelsea bu yaşta onu aldıysa büyük topçudur lafını doğruluğunu ortaya çıkardı.
Deivid,Cristian,Bekir,Önder,Selçuk,Kazım bu takımın futbolcusu olmadıklarını yine gösterdi.
Özer,Mehmet Topuz,Gökhan Gönül,Lugano gibi ilk on birde oynayan ve savaşan 4 futbolcu yokdu.Kazım denilen artiz kalıba girmeyeceğini gösterdi.Takım zaten tam anlamıyla hazır değildi.Üstüne üstlük çok erken görülen bir kırmızı kart söz konusu.Üstelik Dia gibi en az Stoch kadar savaşçı birinin daha katılacağını ve iyi bir santrfor'unda alınacağını ve taraftar desteğinide tüm bunlara eklediğimizde Kadıköy'de tam tersi olur ve en az 3 farklı bir galibiyet izleriz diyorum.Herkes rahat olsun.Topici açan kişi hariç çünkü o dün İsviçre takımının kaçırdığı galibiyete ne kadar üzüldüğünü belli etti.Kadıköyde Türk bayrağı altında alacağımız sonuçta onu bir hayli üzecek.Allah ıslah etsin.
Antu'da ki hata.
27
●1.954
- 29-07-2010, 10:43:24Baştan sona katılıyorum. Dünkü futbola bakıpta Fenerbahçe elenir diyenler, haftaya yanıldıklarını anlayacaklar. Fenerbahçe turu geçip, birçoğumuzu sevindirecek. Bazılarını da çok üzecek.JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 12:36:59Eposta Aktivasyonu GerekmekteFenerbahçe İstanbul'da rahat şekilde turu geçecektir.
Dostum senin mantığınla düşünürsek Volkan'ı kimse almadığına göre büyük topçu değil. Birde bana göre Chelsea'nin aldığı futbolcu büyük futbolcu değildir. Kadrosunda tuttukları büyük futbolculardır.JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeye başarılar. - 29-07-2010, 14:34:25Volkan Dünyanın en iyi 3 kalecisinden biri olduğunu gösterdi.JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bizde fenerliyizde bu kadarda abartmasak? tek maçla volkanı hemen ilk 3 e soktun maşallah.