Kimse cumhuriyet içinde cumhuriyet kurmuyor. Fenerbahçe Cumhuriyeti slogandır. Gereksiz polemikler oluşturmayalım. Fenerbahçelilerde en az Galatasaraylılar, Beşiktaşlılar kadar vatanını seviyorlar. Fenerbahçe Spor Kulubü tüm spor branşlarında Türkiye Cumhuriyeti'ni temsil etmektedir.
Bu dediğine sonuna kadar katılıyorum ancak bir çok insan böyle düşünmüyor malesef. Hem bizim içimizde hem sizin içinizde çok çatlak var.