• 22-07-2010, 19:08:18
    #10
    İsteyen istediği kadar (-)rep atsın bnm takımımın futbolcusu olsun yine bunu söylerdim.
    Arda tam bir artiz.Kazım ne kadar artizse Arda'da bence en az o kadar artiz.
  • 22-07-2010, 20:36:21
    #11
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen istediği kadar (-)rep atsın bnm takımımın futbolcusu olsun yine bunu söylerdim.
    Arda tam bir artiz.Kazım ne kadar artizse Arda'da bence en az o kadar artiz.
    katılıyorum
  • 22-07-2010, 21:00:17
    #12
    Artiz listesine Volkan Demirel - Ayhan Akman - Tümer Metin gibi isimlerde eklenebilir.
    Neyse derbi geride kaldı artık çok fazlada uzatmamak lazım.
    İki takımda tam kadro çıkmadı, sadece takımlar sınandı.
  • 23-07-2010, 00:46:14
    #13
    Arkadaşlar futbolcular ayıp yapıyor ancak bizim insanımız taraftarımız da maç seyretmeyi bilmiyor kardeşim.Öz eleştiri yapalım, Bursası,Galatasarayı,Feneri,Beşiktaşı hepsi aynı şeyi yapıyorlar.İşte en yakın tarihten iki örnek Fenerbahçeliler stadı yaktılar, Galatasaraylılar Adı Dostluk olan maçta çirkin hareketler yapıyorlar, sadece bu takımlar değil.Bütün takımlarda böyle sorun bizde yani Türk halkında.Böyle olmaz arkadaşlar.Yenince seviniyorsan, yenilince destekliceksin.
  • 23-07-2010, 01:50:47
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen istediği kadar (-)rep atsın bnm takımımın futbolcusu olsun yine bunu söylerdim.
    Arda tam bir artiz.Kazım ne kadar artizse Arda'da bence en az o kadar artiz.
    iyi futbolcu ama şöhreti kaldıramıyor maalesef özellikle türkiyede basının çok müdahelesi olunca futbolculara zorlanıyorlar.
  • 23-07-2010, 13:04:06
    #15
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi futbolcu ama şöhreti kaldıramıyor maalesef özellikle türkiyede basının çok müdahelesi olunca futbolculara zorlanıyorlar.
    Dostum İtalyan basını daha sert eleştiriyor araştırmasını yapabilirsin.
    Türk basını bir çok basına göre daha yumuşak ama biz dünyadan örnekleri göremediğimiz için basın'ı bu kadar eleştiriyoruz.
    Benim kızdığım olay Sabri kaç yaşında? ve gerçekten iyi futbolcumu
    ki iyi futbolcu olsa bile o hakkı olmadığı halde boğazını sıktığı taraftar sayesinde o formayı giydiğini , para kazandığını unutabiliyor.
    Takımı takım yapan taraftardır, taraftar aşırıya kaçabilir aramızda hiç mi cahil yok ama futbolcu buna uymamalı.
  • 23-07-2010, 17:04:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ardayı adam akıllı bir dövselerdi Arda bir daha böle artisliğe kalkışamazdı
  • 23-07-2010, 20:04:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    elmanderr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ardayı adam akıllı bir dövselerdi Arda bir daha böle artisliğe kalkışamazdı
    aynen ya
  • 23-07-2010, 20:26:41
    #18
    Selena Arda'ya vermiyor sanırım bu kadar hırs yaptığına göre : ))