Konu
Derbiden Sonra Gergin Anlar
22-07-2010, 19:08:18
#10
JoyEX
İsteyen istediği kadar (-)rep atsın bnm takımımın futbolcusu olsun yine bunu söylerdim.
Arda tam bir artiz.Kazım ne kadar artizse Arda'da bence en az o kadar artiz.