JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyen istediği kadar (-)rep atsın bnm takımımın futbolcusu olsun yine bunu söylerdim.
Arda tam bir artiz.Kazım ne kadar artizse Arda'da bence en az o kadar artiz.
iyi futbolcu ama şöhreti kaldıramıyor maalesef özellikle türkiyede basının çok müdahelesi olunca futbolculara zorlanıyorlar.