Arkadaşlar futbolcular ayıp yapıyor ancak bizim insanımız taraftarımız da maç seyretmeyi bilmiyor kardeşim.Öz eleştiri yapalım, Bursası,Galatasarayı,Feneri,Beşiktaşı hepsi aynı şeyi yapıyorlar.İşte en yakın tarihten iki örnek Fenerbahçeliler stadı yaktılar, Galatasaraylılar Adı Dostluk olan maçta çirkin hareketler yapıyorlar, sadece bu takımlar değil.Bütün takımlarda böyle sorun bizde yani Türk halkında.Böyle olmaz arkadaşlar.Yenince seviniyorsan, yenilince destekliceksin.