• 09-05-2010, 02:12:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Melih Gökçek'ten bomba gibi açıklama!

    Melih Gökçek, Kanaltürk'te yayınlanan "Telegol" programında "Fenerbahçe Yönetimi oyuncumuz Ariel Broggi'e ilk 15 dakika içersinde kırmızı kart görmesi veya kötü oynaması için 200bin € Para teklif etmiÅŸtir" dedi.
    Link 1
    Link 2
  • 09-05-2010, 02:16:02
    #2
    Bakalım sonu ne olacak :d
  • 09-05-2010, 02:21:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakalım sonu ne olacak :d
    Yarın melih gökçek ve ayhan atalay bu konu hakkında basın toplantısı düzenliycekmiş
  • 09-05-2010, 02:23:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu haber gerçekse utanıyorum. başka ne diyebilirim ki?
  • 09-05-2010, 02:24:36
    #5
    Hep nefret etmişimdir bu adamdan.menfaati için zıplamadığı yer kalmadı.nerde bir çetrefilli bir şey var orda o var.kalkıp başkenti emanet ettiler
  • 09-05-2010, 02:27:29
    #6
    Fenerbahçe araya adam koysa emin ol kimsenin haberi bile olmazdı. Fenerbahçe yönetimi kendi futbolcularına demiştir ölümüne oynayın şu kadar prim v.s diye. Asıl korkum diğer takımların ankaragücüne birşeyler vaad edip feneri mutlaka yenin demesi.

    Fenerbahçe şampiyonluk için oynayacak, ankaragücü de bursa kardeşimiz diye feneri yenmeye çalışacak. Son 2 maç kalmış her gün bir olay çıkartmaya çalışıyorlar. Bazen düşünüyorum aslında fener şampiyon olursa da yine çok konuşacaklar. Maçı kazandığımızda hakem bize yardım etmiş oluyor. Berabere kaldığımızda karşı takım maçı satmış oluyor bize. Yenildiğimizde ise kötü takım, ezik takım oluyoruz. Biz daha ne yapalım nasıl oynayalım anlayabilmiş değilim.

    Ayrıca maç hakkında Ankaragücü taraftarların konuşmasını anlıyorum, bursalıların bile şampiyonluk şansı var diye anlıyorum. Ama şu gs ve bjk yi anlamak harbiden zor. Fener kötü oynuyor ve harbiden zevk vermiyor. Fakat kendi takımları bizden daha rezil halde hala neyin kavgasındalar anlamış değilim. Herkes kendi takımına baksın her maça da taraf olmayın. Bunu burdan yazmamın nedeni heryerde aynı muhabbetin dönmesidir.
  • 09-05-2010, 03:19:14
    #7
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe yönetimi kendi futbolcularına demiştir ölümüne oynayın şu kadar prim v.s diye.
    Aziz başkan son 7 oynanacak galip geldiğimiz her maça 1 milyon $ veriyor. 5 maç gitti kaldı 2 maç . Ankaragücünü yenerlerse 1 milyon $ daha ceplerinde.
  • 09-05-2010, 08:06:59
    #8
    Kaynaklarınız da amma sağlammış, bursa sporun sitesini kaynak gösteriyorsunuz.
    Buyrun internethaber:
    Alıntı
    Cep telefonuyla aranmış. İngilice konuşma yapılmış. Ancak telefon numarası ile nerden geldiği konusunda bilgi sahibi değiliz. Telefon hangi birime aitse ortaya çıkarılabilir. Bu konuda gerekli talimatları verdik.
    Buyrun fanatik:
    Alıntı
    İspanya’dan, Arjantinli futbolcumuz Broggi’yi arayan birileri, ‘Fenerbahçe maçının ilk 15 dakikasında kırmızı kart görürsen, sana 200 bin Euro vereceğiz’ teklifini yapmış. Oyuncumuz bu teklifi kabul etmediği gibi, kulüp yöneticilerimizi ve takım arkadaşlarını durumdan haberdar etmiş. Oyuncumuzu arayanlar, ev adresini de istemişler. Broggi kendisini arayanların kim olduğunu bilmiyor. Telefon şirketi aracılığıyla bu teklifi yapanları bulmaya çalışacağız. Bu bir provokasyon da olabilir. Bu işin takipçisi olacağız...
    Melih Gökçek, Fenerbahçe yönetimi değil Fenerbahçe maçı demiştir. Fenerbahçeyi kötülemek için, alaka kurmak isteyen bursalılar da haberi evirmiş çevirmiş işte...
  • 09-05-2010, 09:07:20
    #9
    Son günlerde moda olda heralde çamur at izi kalsın taktiği ya görende Beşiktaş,Galatasaray,Trabzon bu sezon Fenerbahçe'den hayli hayli iyi olduğunu sanacak Bursaspor desen bazı takımlarında fişeklemesiyle zaten şike yaptı diye yırtınıyor istesenizde istemesenizde bu sene Şampiyonluk bize doğru geliyor...