Melih Gökçek'ten bomba gibi açıklama!
Melih Gökçek, Kanaltürk'te yayınlanan "Telegol" programında "Fenerbahçe Yönetimi oyuncumuz Ariel Broggi'e ilk 15 dakika içersinde kırmızı kart görmesi veya kötü oynaması için 200bin € Para teklif etmiÅŸtir" dedi.
Link 1
Link 2
Gökçek: Para teklif edildi
45
●2.101
- 09-05-2010, 02:21:13Üyeliği durdurulduYarın melih gökçek ve ayhan atalay bu konu hakkında basın toplantısı düzenliycekmişGoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2010, 02:27:29Fenerbahçe araya adam koysa emin ol kimsenin haberi bile olmazdı. Fenerbahçe yönetimi kendi futbolcularına demiştir ölümüne oynayın şu kadar prim v.s diye. Asıl korkum diğer takımların ankaragücüne birşeyler vaad edip feneri mutlaka yenin demesi.
Fenerbahçe şampiyonluk için oynayacak, ankaragücü de bursa kardeşimiz diye feneri yenmeye çalışacak. Son 2 maç kalmış her gün bir olay çıkartmaya çalışıyorlar. Bazen düşünüyorum aslında fener şampiyon olursa da yine çok konuşacaklar. Maçı kazandığımızda hakem bize yardım etmiş oluyor. Berabere kaldığımızda karşı takım maçı satmış oluyor bize. Yenildiğimizde ise kötü takım, ezik takım oluyoruz. Biz daha ne yapalım nasıl oynayalım anlayabilmiş değilim.
Ayrıca maç hakkında Ankaragücü taraftarların konuşmasını anlıyorum, bursalıların bile şampiyonluk şansı var diye anlıyorum. Ama şu gs ve bjk yi anlamak harbiden zor. Fener kötü oynuyor ve harbiden zevk vermiyor. Fakat kendi takımları bizden daha rezil halde hala neyin kavgasındalar anlamış değilim. Herkes kendi takımına baksın her maça da taraf olmayın. Bunu burdan yazmamın nedeni heryerde aynı muhabbetin dönmesidir. - 09-05-2010, 03:19:14Aziz başkan son 7 oynanacak galip geldiğimiz her maça 1 milyon $ veriyor. 5 maç gitti kaldı 2 maç . Ankaragücünü yenerlerse 1 milyon $ daha ceplerinde.KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2010, 08:06:59Kaynaklarınız da amma sağlammış, bursa sporun sitesini kaynak gösteriyorsunuz.
Buyrun internethaber:
Buyrun fanatik:Alıntı
Melih Gökçek, Fenerbahçe yönetimi değil Fenerbahçe maçı demiştir. Fenerbahçeyi kötülemek için, alaka kurmak isteyen bursalılar da haberi evirmiş çevirmiş işte...Alıntı - 09-05-2010, 09:07:20
Son günlerde moda olda heralde çamur at izi kalsın taktiği ya görende Beşiktaş,Galatasaray,Trabzon bu sezon Fenerbahçe'den hayli hayli iyi olduğunu sanacak
Bursaspor desen bazı takımlarında fişeklemesiyle zaten şike yaptı diye yırtınıyor istesenizde istemesenizde bu sene Şampiyonluk bize doğru geliyor...
Son günlerde moda olda heralde çamur at izi kalsın taktiği ya görende Beşiktaş,Galatasaray,Trabzon bu sezon Fenerbahçe'den hayli hayli iyi olduğunu sanacak
Bursaspor desen bazı takımlarında fişeklemesiyle zaten şike yaptı diye yırtınıyor istesenizde istemesenizde bu sene Şampiyonluk bize doğru geliyor...