Her olayıda Galatasaraya bağlamayın yeter yahu ayıptır be ayıptır..İlla açalımmı ağzımızı..
Bu forumda olduğu kadar ben başka yerde Galatasaraylı kişilerin üstüne gelindiğini görmedim..
Gösterdiğin resimler nerden baksan 20 yıllık şeyler ayıptır yahu ayıp..Gram insanlarda onur kalmamış...
Onurdan bahsedeceğine bu başlığın ilk sayfalarındaki mesajları incele. Kimsenin onuru hakkında yorum yapma hakkına sahip değilsin.
Taktınız ya Aziz Yıldırım'a, Fenerbahçe'nin başarısına, çıktı ya böyle bir haber, açın ağızınızı konuşun bakalım.
Çamur at izi kalsın.