• 09-05-2010, 20:07:16
    #37
    Fenerbahçe Spor Kulübü'nü şike ile suçlayanlar, her şeyden evvel kendi geçmişinizle yüzleşin.



  • 09-05-2010, 20:52:38
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe Spor Kulübü'nü şike ile suçlayanlar, her şeyden evvel kendi geçmişinizle yüzleşin.



    Her olayıda Galatasaraya bağlamayın yeter yahu ayıptır be ayıptır..İlla açalımmı ağzımızı..

    Bu forumda olduğu kadar ben başka yerde Galatasaraylı kişilerin üstüne bu kadar gelindiğini görmedim..

    Gösterdiğin resimler nerden baksan 20 yıllık şeyler ayıptır yahu ayıp..Gram insanlarda onur kalmamış...
  • 09-05-2010, 20:54:43
    #39
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her olayıda Galatasaraya bağlamayın yeter yahu ayıptır be ayıptır..İlla açalımmı ağzımızı..

    Bu forumda olduğu kadar ben başka yerde Galatasaraylı kişilerin üstüne gelindiğini görmedim..

    Gösterdiğin resimler nerden baksan 20 yıllık şeyler ayıptır yahu ayıp..Gram insanlarda onur kalmamış...
    Onurdan bahsedeceğine bu başlığın ilk sayfalarındaki mesajları incele. Kimsenin onuru hakkında yorum yapma hakkına sahip değilsin.

    Taktınız ya Aziz Yıldırım'a, Fenerbahçe'nin başarısına, çıktı ya böyle bir haber, açın ağızınızı konuşun bakalım.

    Çamur at izi kalsın.
  • 10-05-2010, 15:59:49
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe Spor Kulübü'nü şike ile suçlayanlar, her şeyden evvel kendi geçmişinizle yüzleşin.



    Chealsea de 8 attı dün onlarda sattı dimi maçı
  • 10-05-2010, 16:10:11
    #41
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chealsea de 8 attı dün onlarda sattı dimi maçı
    bunu fenerbahçe maçı satın aldı diyen arkadaşlara sorun önce
    Ayrıca Chelsea yendiği zaman zaten şampiyon oluyordu. Yukarıda belirtilen gs maçında ise, gs'ın şampiyon olmak için 8 gol atması gerekiyordu. (avaraj farkı)
  • 10-05-2010, 19:21:02
    #42
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chealsea de 8 attı dün onlarda sattı dimi maçı
    yav sen ne diyosun
  • 10-05-2010, 19:27:40
    #43
    devonion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep nefret etmişimdir bu adamdan.menfaati için zıplamadığı yer kalmadı.nerde bir çetrefilli bir şey var orda o var.kalkıp başkenti emanet ettiler
    konu bu mu şimdi?

    kafanızda partiyi öyle bir kötülemişsiniz ki konuya bile bakmadan direk ankara mankara konuya giriyorsunuz.

    gökçeğin yaptıklarını ben de beğenmiyorum, fakat konu o değil ağır olun
  • 10-05-2010, 19:38:25
    #44
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ligin 17 takımı durduk yere bir adamın üstüne gitmez kardeşim. Herkes yanlışta aziz yıldırımmı doğru ? Lige çamuru atan aziz yıldırımdır ve o yüzden o kadar başkan sadece aziz yıldırıma yüklenmektedir. Neyse polemiğe girmicem ben habere inanıyorum varmı bundan ötesi ? Sen inanma.
    o 17 takım değilmi ısrarla aziz yıldırım kulüpler birliği başkanı olsun diyen.
  • 11-05-2010, 01:00:50
    #45
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o 17 takım değilmi ısrarla aziz yıldırım kulüpler birliği başkanı olsun diyen.
    Öyle bir sevgiki tarif edilmez, Fenerli olmayan kimse bilemez.
    Seni bizden başka kimse sevemez. Fenerim. Herşeyim.