Hep nefret etmişimdir bu adamdan.menfaati için zıplamadığı yer kalmadı.nerde bir çetrefilli bir şey var orda o var.kalkıp başkenti emanet ettiler
konu bu mu şimdi?
kafanızda partiyi öyle bir kötülemişsiniz ki konuya bile bakmadan direk ankara mankara konuya giriyorsunuz.
gökçeğin yaptıklarını ben de beğenmiyorum, fakat konu o değil ağır olun