Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe Spor Kulübü'nü şike ile suçlayanlar, her şeyden evvel kendi geçmişinizle yüzleşin.



Her olayıda Galatasaraya bağlamayın yeter yahu ayıptır be ayıptır..İlla açalımmı ağzımızı..

Bu forumda olduğu kadar ben başka yerde Galatasaraylı kişilerin üstüne bu kadar gelindiğini görmedim..

Gösterdiğin resimler nerden baksan 20 yıllık şeyler ayıptır yahu ayıp..Gram insanlarda onur kalmamış...