KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe yönetimi kendi futbolcularına demiştir ölümüne oynayın şu kadar prim v.s diye.
Aziz başkan son 7 oynanacak galip geldiğimiz her maça 1 milyon $ veriyor. 5 maç gitti kaldı 2 maç . Ankaragücünü yenerlerse 1 milyon $ daha ceplerinde.