
Son günlerde moda olda heralde çamur at izi kalsın taktiği ya görende Beşiktaş,Galatasaray,Trabzon bu sezon Fenerbahçe'den hayli hayli iyi olduğunu sanacak

Bursaspor desen bazı takımlarında fişeklemesiyle zaten şike yaptı diye yırtınıyor istesenizde istemesenizde bu sene Şampiyonluk bize doğru geliyor...