• 20-04-2010, 12:56:23
    #10
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ardayla caner kavga etmezler. Uydurma haber.
    resimlere bakmadınız sanırım ?

    arkadaşın konuda verdiği linke tıklarsanız görürsünüz.

    arda türkiyenin en yetenekli oyuncularından biri ama karakteri 0 . kimse alınmasın.karakterinden nefret ediyorum.

    birde yeri geliyor messiyle kıyaslıyorlar ya bitiyorum ya

    o adam kadar mütevazı sakin biri görmedim ben.real madridi deviriyor spikerler takımın yıldızıydın bugün neler söylemek istersin vs diyolar adam takım olarak iyiydik ben birşey yapmadım gibi mütevazı cümleler kuruyor. yazık ya karakteride iyi olsa belki çok farklı yerlerde olurdu.

    ceyhun eriş 1 arda 2. ceyhunda gelmiş geçmiş en yetenekli isimlerden ama karakter bozukluğu var adamda inşallah ardanında sonu ceyhun gibi olmaz.
  • 20-04-2010, 13:00:26
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten beklemiyordum.. Şaşırdım.
  • 20-04-2010, 13:01:51
    #12
    resimleri ekledim arkadaşlar
  • 20-04-2010, 13:02:50
    #13
    biraz önce canlı yayında barışmışlar
  • 20-04-2010, 13:12:36
    #14
    Arda git gide değişiyor çok garip olaylara karışıyor bence Galatasaray'dan kurtulmalı bir an önce yoksa yazık olacak yada sezon bir an önce bitip bi dinlenmeli kendisine gelmemi takımı sadece kendisi sırtlıyomuş gibi davranıp kendisininmiş gibi hareketleri var üstünel lede tartışması olmuş
  • 20-04-2010, 13:16:39
    #15
    antreman sırasında sert girmiş.sanırım dirsek falan.
    olur böyle şeyler takım içinde
  • 20-04-2010, 13:51:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arda'dan git gide soğumaya başladım..
  • 20-04-2010, 14:21:43
    #17
  • 20-04-2010, 14:48:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bence gayet normal ama tabikide bir galatasaray kaptanına yakışan hareketler değil bunlar

    Takımda şu an stres var her takımda olduğu gibi son 4 maç kalmış ve herkes kritik bir bölgede..Ben normal karşıladım ama ardaya ve canere tabikide yakışmamış..

    Tatlıya bağlanmasınıda sevindim ekip içerisinde kırgınlık olmaz zamanında ibrahim toroman ve ibrahim üzülmez..Aurelionun ricardinhoya yumruklu saldırılarını hatırlayın..Herkes onlara normal diyordu..Bu hayli hayli normal