H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşın konuda verdiği linke tıklarsanız görürsünüz.
arda türkiyenin en yetenekli oyuncularından biri ama karakteri 0 . kimse alınmasın.karakterinden nefret ediyorum.
birde yeri geliyor messiyle kıyaslıyorlar ya bitiyorum ya
o adam kadar mütevazı sakin biri görmedim ben.real madridi deviriyor spikerler takımın yıldızıydın bugün neler söylemek istersin vs diyolar adam takım olarak iyiydik ben birşey yapmadım gibi mütevazı cümleler kuruyor. yazık ya karakteride iyi olsa belki çok farklı yerlerde olurdu.
ceyhun eriş 1 arda 2. ceyhunda gelmiş geçmiş en yetenekli isimlerden ama karakter bozukluğu var adamda inşallah ardanında sonu ceyhun gibi olmaz.