Arda git gide değişiyor çok garip olaylara karışıyor bence Galatasaray'dan kurtulmalı bir an önce yoksa yazık olacak yada sezon bir an önce bitip bi dinlenmeli kendisine gelmemi takımı sadece kendisi sırtlıyomuş gibi davranıp kendisininmiş gibi hareketleri var üstünel lede tartışması olmuş