Bence gayet normal ama tabikide bir galatasaray kaptanına yakışan hareketler değil bunlar

Takımda şu an stres var her takımda olduğu gibi son 4 maç kalmış ve herkes kritik bir bölgede..Ben normal karşıladım ama ardaya ve canere tabikide yakışmamış..

Tatlıya bağlanmasınıda sevindim ekip içerisinde kırgınlık olmaz zamanında ibrahim toroman ve ibrahim üzülmez..Aurelionun ricardinhoya yumruklu saldırılarını hatırlayın..Herkes onlara normal diyordu..Bu hayli hayli normal