• 07-04-2010, 16:03:40
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Turkcell Süper Lig'în 30. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği oynayacağımız karşılaşmanın dün satışa çıkan biletlerin 6000 adeti tükendi.

    Taraftarımıza ayrılan Saatli Kale Arkası Tribünü (6000 adet) ve Kapalı Tribün (1200 adet) biletlerine yoğun ilgi var. Saatli Kale Arkası Tribünü biletlerinin tükendiğini, Kapalı Tribün biletlerininde tükenmek üzere olduğunu belirtiriz. Taraftarımıza toplam 7200 kişilik yer ayrılmıştı.
  • 07-04-2010, 16:30:17
    #2
    Kim kiminle oynuyor.Haber böyle mi olur?.
  • 07-04-2010, 16:31:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kiminle oynuyor.Haber böyle mi olur?.
    İlla biri biriyle oynamasımı gerekir burası futbol bölümü Fenerbahce haberleride var galatasarayda Bende Bursaspor hakkında birşey açtım
  • 07-04-2010, 16:37:43
    #4
    Fenerbahçeli olmama rağmen Bursa sporun şampiyon olmasını canı gönülden istiyorum.
  • 07-04-2010, 16:56:57
    #5
    Bywandez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Turkcell Süper Lig'în 30. haftasında deplasmanda Gençlerbirliği oynayacağımız karşılaşmanın dün satışa çıkan biletlerin 6000 adeti tükendi.

    Taraftarımıza ayrılan Saatli Kale Arkası Tribünü (6000 adet) ve Kapalı Tribün (1200 adet) biletlerine yoğun ilgi var. Saatli Kale Arkası Tribünü biletlerinin tükendiğini, Kapalı Tribün biletlerininde tükenmek üzere olduğunu belirtiriz. Taraftarımıza toplam 7200 kişilik yer ayrılmıştı.
    şaka gibi konuya bak ? Takımın kim kardeşim
  • 07-04-2010, 16:58:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka gibi konuya bak ? Takımın kim kardeşim
    Bursaspor ?
  • 07-04-2010, 18:47:22
    #7
    Hafta sonu,Gençlerbirligi-Bursaspor maçı var. Bursaspor bildiginiz üzere Deplasmana 30 bin kişiyle gidebilme kapasitesine sahip bir camia,bu sebebden dolayı Ankaradaki kardeşlerimizin yanınada 7200 biletli kişi ve bir o kadarda biletsiz kişi gidicektir.Gidenlerin sayısı 20 bini bulucaktır çünkü İbb-Bursaspor maçına biletli 20 bin kişi alıncaktı.Stadda 33 bin 653 kişi sayılmıştı maçta

    Curva TexaS
    Åžampiyon yap bizi,Cehenemde yak Bizi....
  • 07-04-2010, 22:05:33
    #8
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonu,Gençlerbirligi-Bursaspor maçı var. Bursaspor bildiginiz üzere Deplasmana 30 bin kişiyle gidebilme kapasitesine sahip bir camia,bu sebebden dolayı Ankaradaki kardeşlerimizin yanınada 7200 biletli kişi ve bir o kadarda biletsiz kişi gidicektir.Gidenlerin sayısı 20 bini bulucaktır çünkü İbb-Bursaspor maçına biletli 20 bin kişi alıncaktı.Stadda 33 bin 653 kişi sayılmıştı maçta

    Curva TexaS
    Åžampiyon yap bizi,Cehenemde yak Bizi....
    Gidenlerin sayısının 20 bin bulması imkansız.Stadın kapasitesi zaten 20 bin ve maraton'da biz yine en az 5000 kişi kale arkasın'da 1000,kapalıda 1000 kişi olur eder 7000 bin,kale arkasınada 100-200 Ankaragüçlü dışında kimse giremiyeceği için siz sadece size ayrılan saatli kale arkasına girersiniz.
  • 07-04-2010, 22:23:15
    #9
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidenlerin sayısının 20 bin bulması imkansız.Stadın kapasitesi zaten 20 bin ve maraton'da biz yine en az 5000 kişi kale arkasın'da 1000,kapalıda 1000 kişi olur eder 7000 bin,kale arkasınada 100-200 Ankaragüçlü dışında kimse giremiyeceği için siz sadece size ayrılan saatli kale arkasına girersiniz.
    Zaten şu şekilde söyledim,Stada giriş bilet sayısı kadar olucaktır çünkü,İbb maçındaki stad zaten belirli bom boş staddı. Ankarada gezmeye gelir gibi gelicez