qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidenlerin sayısının 20 bin bulması imkansız.Stadın kapasitesi zaten 20 bin ve maraton'da biz yine en az 5000 kişi kale arkasın'da 1000,kapalıda 1000 kişi olur eder 7000 bin,kale arkasınada 100-200 Ankaragüçlü dışında kimse giremiyeceği için siz sadece size ayrılan saatli kale arkasına girersiniz.
Zaten şu şekilde söyledim,Stada giriş bilet sayısı kadar olucaktır çünkü,İbb maçındaki stad zaten belirli bom boş staddı. Ankarada gezmeye gelir gibi gelicez