Hafta sonu,Gençlerbirligi-Bursaspor maçı var. Bursaspor bildiginiz üzere Deplasmana 30 bin kişiyle gidebilme kapasitesine sahip bir camia,bu sebebden dolayı Ankaradaki kardeşlerimizin yanınada 7200 biletli kişi ve bir o kadarda biletsiz kişi gidicektir.Gidenlerin sayısı 20 bini bulucaktır çünkü İbb-Bursaspor maçına biletli 20 bin kişi alıncaktı.Stadda 33 bin 653 kişi sayılmıştı maçta
Curva TexaS
Şampiyon yap bizi,Cehenemde yak Bizi....
Gidenlerin sayısının 20 bin bulması imkansız.Stadın kapasitesi zaten 20 bin ve maraton'da biz yine en az 5000 kişi kale arkasın'da 1000,kapalıda 1000 kişi olur eder 7000 bin,kale arkasınada 100-200 Ankaragüçlü dışında kimse giremiyeceği için siz sadece size ayrılan saatli kale arkasına girersiniz.