Hafta sonu,Gençlerbirligi-Bursaspor maçı var. Bursaspor bildiginiz üzere Deplasmana 30 bin kişiyle gidebilme kapasitesine sahip bir camia,bu sebebden dolayı Ankaradaki kardeşlerimizin yanınada 7200 biletli kişi ve bir o kadarda biletsiz kişi gidicektir.Gidenlerin sayısı 20 bini bulucaktır çünkü İbb-Bursaspor maçına biletli 20 bin kişi alıncaktı.Stadda 33 bin 653 kişi sayılmıştı maçta

Curva TexaS
Şampiyon yap bizi,Cehenemde yak Bizi....