• 26-02-2010, 21:40:16
    #10
    Haberi okumadınız galiba bizim pozisyona değil , Reyes'in düşürüldüğü pozisyona penaltı demişler.
  • 27-02-2010, 00:47:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    adamlar birde üste çıkıyor ya.Buz gibi penaltıyı böyle unutturmaya çalışıyorlar.
  • 27-02-2010, 01:10:09
    #12
    Haberi okumadan direk yazmışsınız. Adamlar üste çıkıyor farkında değilsiniz Avrupalıdır, ne yapsa yeridir.
  • 27-02-2010, 11:17:03
    #13
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    Sadece bizim penaltıya değil her pozisyonda onların lehine karar verdi hakem. Bizim maçlarda bir tek Collina doğru dürüst hakemlik yapardı. Onlardada hep başa baş oynardık kim olursa olsun.