İspanyollar da 'penaltı' dedi! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
12
●
618
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
1
2
26-02-2010, 21:40:16
#10
LincolnSamet
Haberi okumadınız galiba bizim pozisyona değil , Reyes'in düşürüldüğü pozisyona penaltı demişler.
27-02-2010, 00:47:24
#11
webalem
Üyeliği durduruldu
adamlar birde üste çıkıyor ya.Buz gibi penaltıyı böyle unutturmaya çalışıyorlar.
27-02-2010, 01:10:09
#12
EFO
Haberi okumadan direk yazmışsınız. Adamlar üste çıkıyor farkında değilsiniz
Avrupalıdır, ne yapsa yeridir.
27-02-2010, 11:17:03
#13
mEc
Üyeliği durduruldu
Sadece bizim penaltıya değil her pozisyonda onların lehine karar verdi hakem. Bizim maçlarda bir tek Collina doğru dürüst hakemlik yapardı. Onlardada hep başa baş oynardık kim olursa olsun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler