Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
27-02-2010, 00:47:24
#11
webalem
Üyeliği durduruldu
adamlar birde üste çıkıyor ya.Buz gibi penaltıyı böyle unutturmaya çalışıyorlar.