Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
27-02-2010, 01:10:09
#12
EFO
Haberi okumadan direk yazmışsınız. Adamlar üste çıkıyor farkında değilsiniz
Avrupalıdır, ne yapsa yeridir.