Konu
İspanyollar da 'penaltı' dedi!
27-02-2010, 11:17:03
#13
mEc
Üyeliği durduruldu
Sadece bizim penaltıya değil her pozisyonda onların lehine karar verdi hakem. Bizim maçlarda bir tek Collina doğru dürüst hakemlik yapardı. Onlardada hep başa baş oynardık kim olursa olsun.