Arkadaşlar ultraslan.com'un girişinde beşiktaşlı taraftarlardan esinlenerek bir şey yapmışlar girişti GS'nin transferlerinin fotoları var ve birden Haldun Üstünel yeter sesleri yükseliyor bence güzel olmuş sizinle paylaşmak istedim www.ultraslan.com
bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor ama gs para yok borç vs. vs. diyordu adamlar aldıkca alıyor anlam veremiyorum
bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor ama gs para yok borç vs. vs. diyordu adamlar aldıkca alıyor anlam veremiyorum
hacı kim dedi GS'DE para yok o kadar sponsorluk imzaladılar ee onlar bedava değil tabi asıl para gelecek sezon olacak Türktelekom ile müthiş bir anlaşma yaptılar hadi hayırlısı