• 01-02-2010, 17:34:27
    #1
    Arkadaşlar ultraslan.com'un girişinde beşiktaşlı taraftarlardan esinlenerek bir şey yapmışlar girişti GS'nin transferlerinin fotoları var ve birden Haldun Üstünel yeter sesleri yükseliyor bence güzel olmuş sizinle paylaşmak istedim
    www.ultraslan.com
  • 01-02-2010, 17:36:14
    #2
    bencede guzel olmuş siteye bayadır girmiyordum yeni tasarımda çok iyi olmuş

    bu arada forumu hala aynı bence forum sistemi ve temasıda değiştirilmeli.
  • 01-02-2010, 17:41:36
    #3
    bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor ama gs para yok borç vs. vs. diyordu adamlar aldıkca alıyor anlam veremiyorum
  • 01-02-2010, 17:44:25
    #4
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor ama gs para yok borç vs. vs. diyordu adamlar aldıkca alıyor anlam veremiyorum
    hacı kim dedi GS'DE para yok o kadar sponsorluk imzaladılar ee onlar bedava değil tabi asıl para gelecek sezon olacak Türktelekom ile müthiş bir anlaşma yaptılar hadi hayırlısı
  • 01-02-2010, 17:46:31
    #5
    3 sene öncesine kadar bağırıyolardı para yok diye ama tebrik ediyorum valla güzel şeyler yapıyolar
  • 01-02-2010, 17:48:30
    #6
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene öncesine kadar bağırıyolardı para yok diye ama tebrik ediyorum valla güzel şeyler yapıyolar
    bende seni tebrik ediyorum tarafsızlığın için FB TV'de bile neler yayınlamışlar gördünüz mü bütün siteler bunu yazmaya başladı
  • 01-02-2010, 17:57:13
    #7
    haha
  • 01-02-2010, 17:59:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hakikaten yeter
  • 01-02-2010, 18:02:18
    #9
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten yeter
    bende istemiyorum artık cidden yeter iyice yıldızlar topluluğuna döndü benim tek üzüntüm bu kadar oyuncu alındı galiba keita yedek kalacak