Haldun Üstünel YETER!!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Haldun Üstünel YETER!!!
31
●
1.435
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Haldun Üstünel YETER!!!
1
2
3
4
01-02-2010, 18:46:14
#10
savec0re
Üyeliği durduruldu
rey_joven adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende istemiyorum artık cidden yeter iyice yıldızlar topluluğuna döndü benim tek üzüntüm bu kadar oyuncu alındı galiba keita yedek kalacak
İçin rahat olsun Keita her zaman oynar bizim takımda
01-02-2010, 18:50:04
#11
korkufan
keita gibi adam yedek bırakılırmı be
arap atı mubarek
01-02-2010, 19:01:03
#12
CND
ahah süper
01-02-2010, 19:03:08
#13
REY
ee hangisi yedek oturacak hepsini birden oynatamaz ya bu adam
01-02-2010, 19:05:57
#14
savec0re
Üyeliği durduruldu
rey_joven adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ee hangisi yedek oturacak hepsini birden oynatamaz ya bu adam
Kimi yedek oturtmak istiyorsun onu söyle ona göre bir kadro çıkaralım
01-02-2010, 19:24:25
#15
REY
savec0re adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimi yedek oturtmak istiyorsun onu söyle ona göre bir kadro çıkaralım
hocam hepsi birbirinden iyi hangisini çıkarsam karar veremedim Allah franck rijkaard'a yardım etsin
01-02-2010, 20:02:30
#16
OLCAYTO85
ShenShakRock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor
+1 katılıyorum
01-02-2010, 20:38:55
#17
PsHyCo
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yetmezzzzzzzzzzzz, Sırada MEssi var
Şaka bir yana cidden yeter bu sene ala ala bir hal olduk
Bakalım nasıl bir takım olacak tam kadro ile maca cıktıgımızda.
01-02-2010, 20:41:28
#18
okanyuksel
kafaya koydum Haldun abi ile kız istemeye gidecem
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler