• 01-02-2010, 18:46:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende istemiyorum artık cidden yeter iyice yıldızlar topluluğuna döndü benim tek üzüntüm bu kadar oyuncu alındı galiba keita yedek kalacak
    İçin rahat olsun Keita her zaman oynar bizim takımda
  • 01-02-2010, 18:50:04
    #11
    keita gibi adam yedek bırakılırmı be arap atı mubarek
  • 01-02-2010, 19:01:03
    #12
    ahah süper
  • 01-02-2010, 19:03:08
    #13
    ee hangisi yedek oturacak hepsini birden oynatamaz ya bu adam
  • 01-02-2010, 19:05:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee hangisi yedek oturacak hepsini birden oynatamaz ya bu adam
    Kimi yedek oturtmak istiyorsun onu söyle ona göre bir kadro çıkaralım
  • 01-02-2010, 19:24:25
    #15
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi yedek oturtmak istiyorsun onu söyle ona göre bir kadro çıkaralım
    hocam hepsi birbirinden iyi hangisini çıkarsam karar veremedim Allah franck rijkaard'a yardım etsin
  • 01-02-2010, 20:02:30
    #16
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir beşiktaşlı olarak tebrik ediyorum haldun üstünel'i adam çok güzel iş çıkartıyor
    +1 katılıyorum
  • 01-02-2010, 20:38:55
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yetmezzzzzzzzzzzz, Sırada MEssi var

    Şaka bir yana cidden yeter bu sene ala ala bir hal olduk Bakalım nasıl bir takım olacak tam kadro ile maca cıktıgımızda.
  • 01-02-2010, 20:41:28
    #18
    kafaya koydum Haldun abi ile kız istemeye gidecem