• 01-02-2010, 21:13:03
    #19
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafaya koydum Haldun abi ile kız istemeye gidecem
    Bizim Haldun abi Kızın babasıyla öyle bir muhabbet kurar ki kızın bütün sülalesini verirler sana
  • 02-02-2010, 00:56:21
    #20
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim Haldun abi Kızın babasıyla öyle bir muhabbet kurar ki kızın bütün sülalesini verirler sana
    bana kızı versinler, sülalesi kalsın
  • 02-02-2010, 01:19:48
    #21
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kızı versinler, sülalesi kalsın
    zaten bazı arkadaşlarımız kıza çıkma teklif ederken yanlarında haldun üstünel olsun istiyorlarmış yakında bir izdivaç programı yapar haldun üstünel
  • 02-02-2010, 01:40:58
    #22
    Haldun abi çok iyi işler yapıyor,ayrıyetten Galatasarayın parası herzaman vardı ancak cash yani nakit para yoktu yoksa gayrimenkulde falan çok çok çok büyük paralar dönüyordu camiyada
  • 02-02-2010, 03:06:28
    #23
    Dos Santos'tan sonra çıktı bu Karşılamada çok söylediler Haldun Üstünel'de geliyor diye. Ve çok hoştu.
  • 02-02-2010, 03:15:50
    #24
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O değilde Aykut gibi bir kaleci varken şu gerizekalıyı haylen kalede tutuyorlarya başka birşeye değil ona yanıyorum. Bedava bile pahalı, alan takıma üstüne para vermemiz lazım.

    Sağa Keita, Solda Arda'nın arkasında Aydın olunca, orta göbekte Kewell olunca bu takımın her maç 6 tane atması lazım.

    Geçen günki transfer yorumum.
    -Red, yeni transferleri biliyon dimi. Adamlar manyaklar, geçen izledim yok böyle birşey.
    -Kimi aldıkki?
    -Şunu ve şunu.
    -Hımmm. Bu kadar yabancıyı kıçımızamı sokucaz
  • 02-02-2010, 03:54:53
    #25
    Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde Aykut gibi bir kaleci varken şu gerizekalıyı haylen kalede tutuyorlarya başka birşeye değil ona yanıyorum. Bedava bile pahalı, alan takıma üstüne para vermemiz lazım.

    Sağa Keita, Solda Arda'nın arkasında Aydın olunca, orta göbekte Kewell olunca bu takımın her maç 6 tane atması lazım.

    Geçen günki transfer yorumum.
    -Red, yeni transferleri biliyon dimi. Adamlar manyaklar, geçen izledim yok böyle birşey.
    -Kimi aldıkki?
    -Şunu ve şunu.
    -Hımmm. Bu kadar yabancıyı kıçımızamı sokucaz
    Aydın gitti diye biliyorum tam hatırlamıyorum ama.
  • 02-02-2010, 05:43:04
    #26
    Bunlar yedek alınıyor. Asıl transferler TTarena açıldımı gelecek.
  • 02-02-2010, 18:41:49
    #27
    TTarena açılsın messiler iniesta lar gelecek bunlar daha hiç bişi