Red adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O değilde Aykut gibi bir kaleci varken şu gerizekalıyı haylen kalede tutuyorlarya başka birşeye değil ona yanıyorum. Bedava bile pahalı, alan takıma üstüne para vermemiz lazım.

Sağa Keita, Solda Arda'nın arkasında Aydın olunca, orta göbekte Kewell olunca bu takımın her maç 6 tane atması lazım.

Geçen günki transfer yorumum.
-Red, yeni transferleri biliyon dimi. Adamlar manyaklar, geçen izledim yok böyle birşey.
-Kimi aldıkki?
-Şunu ve şunu.
-Hımmm. Bu kadar yabancıyı kıçımızamı sokucaz
Aydın gitti diye biliyorum tam hatırlamıyorum ama.